Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máme kočky útulkové, tudíž buď kastrované už při převzetí nebo převzaté se závazkem, že to v dohledné době zařídíme. Vzhledem k tomu, že útulek (a nejen ten "náš") v kteroukoliv roční dobu praská ve švech nalezenými a nechtěnými zvířaty, myslím, že kastrovat je opravdu dobrý nápad ;-)

0 0
možnosti

Naši kočku jsme dali kastrovat ve 6 měsících, dostává se jí "šunčičkových úliteb" a stejně je hubená jako lunt. Na rozdíl ode mě;-D

Kocoura, kterého jsem měla před ní, jsme dávali kastrovat po roce, když dle literatury , určitě pohlavně dospěl, ale ještě neměl vytvořené nějaké extrémně velké teritorium. také byl hubený jako lunt.

Problém s nadváhou je asi spíš u koček zavřených v bytě.Ovšem, když někdo zažil, co dokáže předvádět mrouskající se kočka ( vždy tak týden po cca 3-4 týdnech) , tak raději přistoupí ke kastraci .

Myslím, že všechny kočky mají talent stát se gaučáky. Jsou to rozumná zvířátka a vědí, kdy je jim dobře. To muckání prostě snesou, když tuší, že si tím vyslouží pamlsky. Snad nás mají i trochu rády. Doufám.

2 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Zuzi! Zdravím domácí chlupatce a gratuluji jim ke štíhlé linii! :-)!

0 0
možnosti

Mužská solidarita mně velí velmi nevlídně pohlížet na ty, kdo své kocoury kastrují.

Žena, která vykastruje svého kocoura, může klidně vykastrovati i svého manžela. Na takové bestie je třeba dát si pozor.

0 1
možnosti
Foto

Jardo, díky za tu nadsázku! ;-)

0 0
možnosti

Mám kočku "značkovou",ale bez papírů. tedy sehnat k ní kocoura bylo nemožné a kocoury jiné rasy odmítala. Mrouskání bylo velmi obtížné, vydržela jsem to rok. Kočku jsem si odvezla po probrání z narkózy domů, rána se jí zhojila bez problémů a žije s námi takto spokojeně už 11.rok. Psychicky je lepší, víc se kamarádí s námi lidmi, tloustne jen na zimu, krmné dávky má dané pro kastrované kočky. Stejně máme rohy domu a stromy na zahradě označkované, sousedi mají kočku venkovní,nekastrovanou, má velký rajón :-). Sousedka ji nechce kastrovat, když mrouská, mají ji zavřenou v domě a zatím se jim nespustila.:-) Z dětství si pamatuji, že kočka měla 2x do roka koťata 2-3, nechalo se jedno, zbytek se utratil.I tak byl problém se ho zbavit, většina koťat končila v kravíně, kde měla co žrát, ale brzy uhynula buď na silnici nebo rukou myslivců.

Volbu nechávám na každém chovateli, ale měl by být zodpovědný a starat se o své zvíře i potomky. Vyhodit kotě nebo štěně u kotejneru, předpokládat, že se někdo slituje, je špatný přístup.

3 0
možnosti
Foto

Díky, Olgo! Zdravím kočku - je vidět, že se u vás doma má skvěle! :-)R^R^

0 0
možnosti

Kočky kastrovat, rozhodně je to lepší, než topit koťata.

Kocoury ne. Pokud někomu vadí, že mu doma pižmí, (a jiný důvod nevidím) tak si ho neměl pořizovat. Není to hračka.

1 2
možnosti

Úplný souhlas. Kočky nechávám jednou okotit, ta dvě koťata (poprvé jich většinou víc nemají) a pak šup vykastrovat. Kocour si napak užívá všeho, co dělá život kocoura zajímavým - koček i rvaček.:-)

1 1
možnosti

Kocourka jsem zcela promyšleně nechala vykastrovat, protože to je jen čistě bytový kocour, který ven nechodí (bydlím ve druhém patře). Přesto si stačil "označkovat" gauč. Kočičku, kterou jsem ke němu také promyšleně pořídila (aby nebyl líný a víc se pohyboval, což vyšlo)  jsem kastrovat nenechala. Kočka po kastraci musí zůstat nějakou dobu u veterináře, kdežto kocoura jsem si odvezla hned domů, kde jsem o něj pečovala sama. O genofond "obyčejných " koček se nebojím, protože u nás je v rodinných domcích dost koček, které si chodí ven, protože mají snadný přístup zase zpátky domů a vždycky nějakého podobně žijícího kocoura potkají. Koťata od nich mám doma.

1 1
možnosti

Kočku si po kastraci samozřejmě taky hned odvezete domů, rozhodně nikde zůstávat nemusí.:-)

2 0
možnosti
Foto

Za sebe říkám tmářsky neufiknout - právě pro možnost situace, kdy mi koťátko od mého kocourka nebo mé kočičky přijde jako dobrý nápad.

1 1
možnosti

a prijde vam jako dobry napad cely vrh? kotat, ktere pak "tak nejak zbyly", jsou plne utulky :-(

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS