Diskuse

Ufiknout či neufiknout potřetí - Druhá várka kastračních mýtů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L12e24o 12W13o90l42f

4. 10. 2014 20:24

A podruhé  :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Máme doma dvě kočky, vlastně jsou to dvě dámy. Máma a dcera, máma britka, dcera po místním obecním predátorovi. Obě kastrované. Když je žena odvážela na kastraci (ona je v těchto věcech větší tvrďák než já), bylo mi málem do breku. Myslel jsem na to, že už to nebudou Ony, ale jen takové vykuchané nicky. Stačilo pár týdnů, zarostla srst a jak jsou svobodné! Každý večer venku, ráno domů na kočičí snídani a celej den se proválejí po domě s vidinou dalšího nočního dobrodružství.

2 0
možnosti

J39a90r16a 60R63a69n61k

4. 10. 2014 17:36

Mam uz 5. kocoura, prvni nalezenec zil 19 let, zrejme nebyla ani rocni, kdyz prisla, pak se objevila mensi Norska lesni, asi mesic po tom jsem odjela a kamaradka zustala a starala se o obe, kdyz jsem se vratila, oznamila mi, ze mesmirne pribrala a za tyden jsem s ni rodila asi 4 hodiny na posteli, priserne krece a nakonec jsem jela k veterinarovi, mela v sobe 3 kotata, prvni velke zdeformovane bylo napric a dokrorka se zeptala jestli souhlasim s cisarskym rezem, kdyz je to nalezenec, ze mohou vzadu byt jeste zijici kotata, pochoppitelne, ze ano. Byla to uzasna kocka, hrava, lezla po stromeh, sedavala na strese, asi po 5 letech kdyz jsem odjela, kamarad nedaval pozor a srazilo ji auto. Nasla jsem v zahrade malou Persanku, ktera musela stat asi 500 $, s dirou ve tvari a nikdo se k ni nehlasil, byla v zoufalem stavu, zrejme tydny venku, predni packy oddrapkovane, takze moc sanci k preziti venku nemela, po pichnuti silneho antibiotika a neco proti bolesti, se otevrely ty nejkrasnejsi smaragdove oci. Spala nanestesti u me hlavy a probouzela jsem se vzdy s jemnymi chloupky na rasach a rtech;-). Zrejme nebyla nejmladsi, podle zoubku asi 15 let, kdyz jsem ji nasla. Zila dalsi 4 roky. A ted mam ty dva, kteri se sice moc nemusi, ale uz spolu ziji 2 roly.a jestli vyskakovani na skrin a zalezani do krabic a pytlu neni dukaz, ze jsou agilni, tak pak nevim. V Kalifornii jsou spolky, ktere odchytavaji ve mestech nikomu nepatrici (vetsinou ziji v parcich), zaplati kastraci, doctor usmikne kousek ucha a pak je zase pusti ven a chodi je pravidelne krmit. Znam tedy pouze jedno mesto, ktere to dela, tam, kde zil Steinbeck:-)

6 0
možnosti

U nás v republice se také šmikají uši při kastraci venkovních koček, které se pak vypouštějí zpět do míst, kde byly odchyceny. Plno občanských sdružení tyto kastrace provádí, ale stále to nestačí a jsou i některá města, která na to občas přispějí.....ale stále je to málo ...já mám doma také jednu takovou "šmiklou", no a pak ještě další tři ;-) a momentálně jsem dnes opět dotáhla jednu kočku ve špatné kondici, tak zítra valíme na veterinu ....vypadá na dva měsíce, jsou jí dva roky a už rodila tolikrát, že si zaslouží už mít klid, dobré jídlo a milující rodinu :-)

2 0
možnosti

Děkuji za vaše články R^

3 0
možnosti
Foto

#11. Kocour přijde o naducané tvářičky. Vlastně je to pravda, ale validní argument moc ne.:-)

2 0
možnosti
Foto

J91a49n64a 63M51a20j29o56v11á

4. 10. 2014 19:10

Jo? U našich jsem si nevšimla, musím to prozkoumat8-o

1 0
možnosti