Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky vyzkouším skořici, do jedné štěrbiny v omítce nám nepřetržitě proudí mravenčí zástup a zatím jsme nevěděli, jak je odradit. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za tip se skořicí R^ Ono to vážně funguje :-)

0 0
možnosti

;-D;-D;-D ta fotka je boží, to budu muset taky vyzkoušet! R^

0 0
možnosti

I95r22e88n81a 32H21r66u56b65á

30. 4. 2013 10:02

Křehká kuření prsa s můrou ;-D R^  jo jo, naše čičiny můry taky milují. Problém ale je, když můra vlétne dovnitř - vypukne závod ala plochá dráha. Všichni tři moji kočičáci, i kdyby dělali cokoliv, vyskočí, začnou mrskat fousama a držkovat (dělat krátké mňa mňa) a lítají po bytě jako šílené - včetně stěn, proto ta plochá dráha.. Shazují všechno co není pevně přišroubováno nebo zazděno. Nakonec musíme můru shodit ze stropu smetákem, pak se o ni poperou a vítěz ji sežere.

3 0
možnosti
Foto

;-D

Jo, s blechama (psíma, které jdou i na člověka) jsme si loni v létě užili taky, a pak hned zkraje září je vystřídaly vši (dotáhly děti ze školy).;-(

Můr se nebojím, ale bojím se vos a sršní-strašně.

0 0
možnosti

;-DRozsáhlou invazi blech jsem jednou zažila u psa, asi se potkala s ježečkem.

Nekousaly, jenom lechtaly - zjistila jsem to po jedné v noci, čubinka spala se mnou pod dekou, měly jsme jich tehdy plnou larisu. Vši mi dopravuje domu dcera, zpočátku jsem reagovala téměř kolapsově, dnes to beru sportovně. Všiváček mám připravený jak pro dcerku, tak pro čtyřtlapky. A jen tak mimochodem - Miki miluje sarančata a já nesnáším ten zvuk křupání, když si pochutnává.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2267x
Před pár lety jsem opustila teplé, lukrativní místo v kanceláři, abych mohla založit firmu Česká kočka, která se primárně zabývá poruchami chování domácích koček a na e-shopu nabízí pomůcky pro jejich nápravu. Nově také organizuji vzdělávací akce pro kočkomily. Kočkaři jsou šílení. Píšu o nich a pro ně, o sobě a svých kočkách, aby nezapomínali, že sklenice je vždycky nejméně z poloviny plná. Přidejte se k České kočce na Facebooku a kupte si časopis Kočičí planeta! :)

Seznam rubrik

Oblíbené stránky