Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chacha, nasi cernokneznici pri zvuku vody dostavaji osypky a panicky prchaji. pokusy je umyt jsme v ramci zachovani naseho zdravi vzdali. nicmene kdyz se Rarach protahl pod cerstve natrenym plotem a vytvoril si tak preliv a la tchor od hlavy az k ocasku, bylo to nutne. nicmene pak se me tyden vsichni ptali, jestli mi uvizly ruce v zahradnim drtici na vetve ;-D

0 0
možnosti

J77a76r12a 54R39a89n75k

22. 2. 2015 22:40

Ta fotografie je kouzelna, propomina mi pana Sisu se svymi patercaty:-)

0 0
možnosti
Foto

Ja jsem se s kockou, ktera by milovala koupelnu nebo blizke okoli drezu, jeste osobne nesetkala :-]

1 0
možnosti

A to já ano. Jedna z našich koček pila nejraději vodu tekoucí do umyvadla v koupelně, museli jsme jí chodit vodu pravidelně pouštět, ta z misky jí nechutnala. Ostatní kočky chodily do umyvadla spát, koťata se občas i koupala ve vaně (nedobrovolně, když do ní spadla).:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2267x
Před pár lety jsem opustila teplé, lukrativní místo v kanceláři, abych mohla založit firmu Česká kočka, která se primárně zabývá poruchami chování domácích koček a na e-shopu nabízí pomůcky pro jejich nápravu. Nově také organizuji vzdělávací akce pro kočkomily. Kočkaři jsou šílení. Píšu o nich a pro ně, o sobě a svých kočkách, aby nezapomínali, že sklenice je vždycky nejméně z poloviny plná. Přidejte se k České kočce na Facebooku a kupte si časopis Kočičí planeta! :)

Seznam rubrik

Oblíbené stránky