Diskuse

Celosvětové závody v natahování koček

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak už vím co mají kočky a hodinky společného R^

0 0
možnosti

R^Úplně jsem tu kočičí aristokracii i kočičí plebs bez původu viděla. Doma mám dva takové bez

rodokmenové kocourky. A nejvíc se milují s naší kokršpanělkou a maďarskou vižlou... ještě nikdy jsem takovou lásku u těchto zvířat mezi sebou nezažila. :-)

0 0
možnosti
Foto

To je láska, to je znát. Pobavila mě představa koťat, co chodí do zvláštní školy kvůli nevychytaným příbuzenským vztahům rodičů.

Takže ač kočku nemám (dělám do včel:-)), přečetla jsem si to s chutí. Zdravím oblíbenou kočkomilku!

0 0
možnosti
Foto

Nad tím posledním odstavcem jsem si i zaslzela :-) Souhlasím do puntíku a ten název je dokonalý :-)R^

0 0
možnosti

Standing ovation! Popukala jsem se hned po přečtení titulku článku :D :D  R^R^

2 0
možnosti

Kočka je osobnost a nutit ji k něčemu takovému je zvěrstvo.

3 0
možnosti

Výstavy koček jsou naprostým popřením všeho, co je na kočkách obdivuhodné. Ale je pravda, že všem těm přešlechtěným jakokočkám je to asi jedno.

2 0
možnosti
Foto

Moc díky za komentář, Martino! :-)

0 0
možnosti
Foto

Výstavu jsem zaregistroval někde... prostě někde už před několika dny, ale jelikož patřím do kategorie lidí, co víkendu i pracují, tak jsem se na výstavu nedostal.

Proto díky za vyčerpávající "výpis" a na fotogalerii se bezmezně těším!

Jinak, dle Vašeho popisu to byla spíš výstava toho, co všechno kočka vydrží !!

(až na tu hrdinku, co urvala bod - měla jste dát majitelce zvláštní cenu!) ;-D

2 0
možnosti