Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Regulace koček probíhá na vesnici trošku jinak,uvědomte si,že po většině vesnic se netoulají davy koček jako ve městě.Z jednoho prostého důvodu,u většiny domů na vesnicích je pes .

1 0
možnosti
Foto

Netvrdím, že kotěcí přetlak řeší všichni v blogu popsaným způsobem. Někteří bohužel ano. Tím neříkám, že se mi to zakusování líbí, nebo že bych ho považovala za legitimní způsob, jak se zbavit koček. Myslím, že tady narážíme na jiné téma - vesničtí nevychovaní psi, ale to sem nepatří. :-) Moc díky za příspěvek, Jano.

0 0
možnosti
Foto

Dlouho jsem odolávala, donutily mě až aromatické pozdravy všude možně. Důvod? Děs z narkózy...

2 0
možnosti
Foto

:-)Tohle je přesně jeden z těch důvodů, které jsou pochopitelné. Narkóza je riskantní vždy. Ale je prima, že u kastrace je kocour v narkóze jen opravdu velice krátkou dobu. Díky, Kláro! :-) Zdravím kocoura!

1 0
možnosti

Paní Žalmanová,mohla bych vám poslat fotku,jestli ji máte kam umístit,že jsme našli kočku?Mám dva kocoury,už docela v letech a nejsou z přírůstku nadšení,no,to je slabé slovo,ale nemám to srdce kočku vyhodit  zase ven.Pochopitelně jsem vylepila plakátky,dala to na net,ale nikdo se zatím neozval,tak je pro mě každá pomoc dobrá.Díky moc za odpověď,kdyžtak pište na 70moni@seznam,cz.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Moniko za příspěvek i za záchranu. Ozvěte se mi, prosím prostřednictvím kontaktního formuláře na http://www.ceska-kocka.cz. Moc děkuji!!R^

0 0
možnosti

To, že se takhle vybíjejí koťata (a štěňata), je jeden z důvodů, proč nenávidím tyto primitivy co to dělají, místo aby zaplatili za kastraci. Nejraději bych jim udělal to samé.

4 0
možnosti

A dělá se to navzdory zákonům protože jsou to prostě primitivní, arogantní vidláci.

3 0
možnosti

Ufiknout. Mame kocku domaci, prazskou,obcas na chalupu vozenou... Priznavam, nepremyslela jsem o blahu kocky, prislo mi to jako rozumne reseni.

2 0
možnosti

J22a62r74a 63R71a92n79k

8. 8. 2014 21:37

Na charakter a chovani kocky kastrace nic nezmeni:-) Treba v Kalifornii je spolecnost, ktera plati kastrace kocek, ktere se nedaji adoptovat a nechteji je zavirat do utulku, kazde takove pristrihnou jedno ucho, pak se pozna, ze nemuze. Chodo je krmit, ale nerozmnozuji se.

1 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2267x
Před pár lety jsem opustila teplé, lukrativní místo v kanceláři, abych mohla založit firmu Česká kočka, která se primárně zabývá poruchami chování domácích koček a na e-shopu nabízí pomůcky pro jejich nápravu. Nově také organizuji vzdělávací akce pro kočkomily. Kočkaři jsou šílení. Píšu o nich a pro ně, o sobě a svých kočkách, aby nezapomínali, že sklenice je vždycky nejméně z poloviny plná. Přidejte se k České kočce na Facebooku a kupte si časopis Kočičí planeta! :)

Seznam rubrik

Oblíbené stránky