Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J74i88t70k37a 62O44s55l52e63j41o87v63á 3531579359608

Já bych to tak nehrotila, nevnímám to jako nabádání  k vyhazování mazlíků na mráz :-) Křesťané mají své "Milujte se a množte se", tak mluví podle svého přesvědčení. A mít děti i kočku je skvělá kombinace, navíc je to příležitost pár dalších kočkomilů pro svět vychovat ;-)

+2/0
26.6.2014 17:57
Foto

P39e73t69r27a 57Ž24a23l44l40m68a91n66n34o39v84á 6876871818922

Díky, Jitko! R^ Byla to nadsázka a hnedle se nám to tu trochu zvrhlo ;-D. Mějte se prima! :-)

+1/0
26.6.2014 18:24

M93a31r19t25i97n 91K15a34v80k44a 4536711932132

Petro, já mám jeden problém se všemi zastánci zvířat, ekologů apod. Říká se, že kdo miluje zvířata, miluje lidi. Ovšem nejde mi to dohromady s jedním tím jsou nacisté. Jejich zákony na ochranu zvířat byly na svojí dobu velmi progresivní. Hitler miloval svého psa (tedy fenku), Himmler a jeho SS stíhali všechny, kdo se chovali ke zvířatům necitelně a přesto jím to nebránilo v průmyslovém vyvražďování lidí. 

Moje teorie je taková, že kdo zvíře postaví nad člověka, sám se stává zvířetem. 

Co se týče dětí, děti jsou dar. Pokud si někdo ve stáří pořizuje kočku, psa, tak jen jako náhražku. Ovšem lásku dětí jim to nenahradí.

+1/0
26.6.2014 15:58
Foto

P91e63t32r97a 46Ž68a57l41l56m23a28n14n85o60v96á 6166571778652

Martine, díky za příspěvek. Souhlasím s vámi v tom, že děti jsou dar. R^ Stejně tak si myslím, že je dar najít spřízněnou duši v jiném živočišném druhu. Moje teorie je taková, že člověk je zvířetem. Živočichem, chcete-li. Náš pocit nadřazenosti je založen pouze na kritériích, která jsme sami nastavili. Je snadné být vítězem v závodě, kde jeden z účastníků určuje pravidla. Co se týče nacistů, nemyslím si, že tohle téma sem úplně patří. Rozhodně bych se však bránila jakémukoliv, byť implicitnímu, asociačnímu spojení nacistů a ekologických aktivistů nebo zastánců zvířat.

+2/0
26.6.2014 21:40

P69a52v66e44l 52J60a11n58s31a 2185209591344

papež je vůl... ona je naše planeta vysoce přelidněná a přitom káže k dalšímu množení?

a vůbec, vůl není je on, ale celá ta organizace pod ním!

0/0
26.6.2014 13:23
Foto

P47e93t39r35a 92Ž33a65l82l55m35a73n77n67o83v73á 6106471308472

Asi bych se vyhnula takové terminologii. Vůl prosím ne. Já osobně tohoto konkrétního papeže považuji za člověka překvapivě osvíceného. A osvícenost nebyl termín, který bych s touto církví ještě donedávna spojovala.

+1/0
26.6.2014 14:01

M47i23c26h46a31l 20S64e63d93m18í55k 3829355156181

Evropa vymírá a zde je apel na místě. V zemích s vysokou porodností a nedostatkem zdrojů je na místě apel opačný, ale o tom papežova promluva nebyla.

+1/0
26.6.2014 16:49

B53o61h22u12m75í32r 84Š41i14m68e20k 3191780814424

?Trochu divné konstrukty!

0/0
26.6.2014 10:16
Foto

P73e57t17r71a 38Ž85a10l80l23m88a71n23n10o29v61á 6266271938422

Když naznačíte, co konkrétně není jasné, ráda vysvětlím.:-)

0/0
26.6.2014 14:02
Foto

J78a65n 56P85r17a45ž70á90k 4418147269500

Hezký článek, kočkomil a zároveň otec dvou dcer byl potěšenR^:-)

+1/0
26.6.2014 10:01
Foto

P53e53t25r35a 23Ž18a76l96l45m25a74n22n31o62v42á 6226281138482

Moc děkuji! :-) Zdravím dcery i spřátelené koty! :-)

0/0
26.6.2014 14:03

B58o92h60u87m98i93l 91M60i85c31h50a39l 3885814835541

"Chápu, že asi nemohl říct na plná papežská ústa, že by bylo vhodné, aby si kopec dětí pořizovali nejen ti, kteří nedumají nad tím, jak své potomstvo uživí a zda jim budou moct poskytnout odpovídající životní standard, ... "

Ale tohle právě papež řekl - viz níže, mluvil o manželstvích, která odmítají děti a místo nich si pořídí psa nebo kočku.

Autorka je úplně mimo - z kázání vezme půl věty, doplní další vlastní větou a pak autora napadne za to, co neřekl. A vytýká mu, že neřekl, to, co ve skutečnosti řekl.

0/0
26.6.2014 7:46
Foto

P71e56t75r46a 89Ž14a84l65l80m29a40n20n94o24v18á 6586281858222

Máte pravdu, jsem naprosto mimo. Nedokázala jsem svou myšlenku zpracovat tak, abyste ji pochopil. Přijměte za to mou hlubokou omluvu. :-)

0/0
26.6.2014 14:13

Š11á94r60k63a 47M23a23t84y46á59š92o33v82á 1411795572679

Zlatý kočky...V!!

+1/0
26.6.2014 6:48

M55i56c72h21a12l 56S12e43d23m71í29k 3749365366301

Základem dorozumění je přesná citace:

„Jsou to manželství, která nechtějí děti a chtějí být bez plodnosti. Kultura blahobytu nás před deseti lety přesvědčila: »Je lépe nemít děti. Můžeš tak poznat svět, jet na dovolenou, mít dům na venkově. Máš klid.« Možné je lepší – či pohodlnější – mít pejska, dvě kočky a láska směřuje k těmto kočkám a pejskovi. Je to pravda či ne? Viděli jste to? Takové manželství nakonec zestárne v samotě, s hořkostí zlé samoty. Není plodné, nekoná to, co Ježíš se Svojí Nevěstou, když ji činí plodnou.“

.

Nejde tedy o nějaké kopce dětí, ale o rozhodnutí dítě nahradit domácími mazlíčky. A papež vůbec neříká, že by s dětmi nemohli mít zároveň psa či kočku. Takže přeložený článek sice pláče hezky, ale na špatném hrobě.

Jinak narůstající problém s financováním důchodů v Evropě díky nízké natalitě vystihuje úsloví "Mladí ležáci - staří žebráci".

+4/0
25.6.2014 23:31

T40i63n97a 41S70o61l24a82n52o89v71á 4797442692476

No, ať tak či onak, v první řadě je to papež a jeho podřízení, kdo se programově rozhodli nemít potomky, ne? Vemte si ty miliardy spermií, co přichází na zmar... ;)) 

Ale vážně: Mám mezi přáteli několik párů, které začaly zvířetem, ale stejně nakonec skončily u dětí. Myslím, že pokud někdo děti mít může a má sklony o něco živého pečovat, stejně se časem k tomu dítěti dopracuje...

+1/0
26.6.2014 7:15
Foto

P85e21t81r37a 10Ž60a39l65l38m82a58n16n45o78v10á 6236261838662

Michale, děkuji za citaci! R^ Zpětně si říkám, že jsem ji měla k blogu připojit. :-)Myslím, že papež chtěl svým kázáním rozvířit diskuze o rodinném životě a ani netušil, jakou zvedne vlnu vzrušení ze strany lidí, kteří považují soužití se zvířaty za vztah naplněný láskou velmi hodnotnou a nelíbí se jim, že papež staví lásku lidskou a potomstvo plodící nad lásku k chlupatým bližním. Nahlédnete-li do zahraničního tisku, zjistíte, že můj, v nadsázce vztahovačný, názor není zdaleka ojedinělý. Reakce nejsou tak vzrušené proto, že by papež zakazoval zájmový chov, ale proto, že atakuje svobodnou volbu (v tomto případě volbu, komu věnovat svou lásku) a  navíc popuzuje ty, kteří děti mít nemohou aˇt už z toho či onoho důvodu. Jistě, papež je obecně považován za morální autoritu, a tak se tedy očekává, že se k podobným tématům bude vyjadřovat. Nedá se však očekávát, že s ním budou všichni souhlasit jen proto, že je to papež.

+1/0
26.6.2014 15:03

M96i61c11h26a58l 35S84e94d57m38í59k 3659405636771

Ti, kdo děti mít nemohou, nemají důvod být papežovým výrokem popuzeni; proti nim tam není ani půl slova. Těm MANŽELŮM, kteří se k bezdětnosti rozhodli z pohodlnosti, nic nepřikazuje, jen hodnotí jejich volbu jako PRO NĚ problematickou. Zde je popuzenost logická a nediví se jí nejspíš ani papež. Výchova dětí je obecně a zcela logicky kladena výš než chov domácích zvířat; např. jsou přídavky na děti, ale poplatek na psy. To nijak nesnižuje hodnotu lásky ke zvířatům, jen ji dává do kontextu v hierarchii hodnot. Obvykle jsou kvalita lásky k dětem a ke zvířatům spojené nádoby.

+2/0
26.6.2014 16:46
Foto

P11e81t87r24a 54Ž92a40l12l68m75a42n77n65o75v16á 6216701658282

Jednak nesouhlasím s papežem v tom, že je na místě hodnotit, zda je pro někoho jeho volba vhodná nebo nevhodná. Volba samotná i její důsledky jsou právem každého jednoho z nás. A za druhé, je nutné si uvědomit, že ať už jsme či nejsme věřící, papežova slova a názory do určité míry ovlivňují názory velké skupiny lidí na světě. Bohužel, ten zdánlivě podružný příměr "pohodlný život = domácí zvíře místo dítěte" může u některých negativně ovlivnit vnímání práv zvířat. Nejde mi o to vyhádat, kdo je důležitější a čí láska je hodnotnější. Jde mi o soulad. Jde mi o respekt. V rámci jednoho živočišného druhu i mezidruhově. V tom s vámi souhlasím, že láska k dětem a ke zvířatům jsou spojené nádoby.

+2/0
26.6.2014 22:01
Foto

K84l80á88r59a 80T21ů50m35o54v70á 2793534977498

Jsou to naše čtyřnohé dětičky.:-)

+3/0
25.6.2014 21:04

F15r25a32n21t44i95š51e52k 67S70m23u89t59n52ý 9266901622525

"Roztomilý příběh mňoukalky" - jste také nedávno psala. Vy máte fakt dost, Kláro, nic ve zlém.

+1/0
26.6.2014 0:05

M54a68r96i59e 25P10o98k63o72r81n88á 9765234150

Na začátku píšete, že víte, jak to myslel. Tak z toho vycházejte. Kočky a psy nikdo na mráz neháže, prostě by jich bylo na základě poptávky méně a nic by se nedělo, ba naopak. To za prvé. A za druhé, pokud někdo má děti a má k tomu podmínky, tak většinou kvůli dětem si pořídí pejska, kočičku, morče nebo tak něco. Protože víte, jak to myslel a bude to tušit většina rozumných lidí, tak se k tomu nebudu dál rozepisovat.

0/−3
25.6.2014 17:43
Foto

P61e33t67r35a 11Ž94a47l54l82m88a38n45n90o20v96á 6596741118532

Dobrý den, Marie, děkuji za příspěvek. Vím jak to myslel. A vy také jistě tušíte, že ten mráz je nadsázka. Nevztekám se kvůli tomu, že bych si myslela, že papež odmítá domácí zvířata. Vztekám se pro to slepé nabádání k plození a hlavně pro to, že pokud nás bude víc, tak to automaticky nezajistí, že se tu budeme mít lépe. Z mého idealistického pohledu je vhodné starat se o kvalitu potomstva, nejen o kvantitu. A kvalitou myslím lidi slušné a morálně na výši - jak jsou barevní, v jaké vyšší síly věří nebo nevěří a co jim bimbá nebo nebimbá mezi nohama je mi fuk. Papež je moudrý muž a uvažuje prakticky. V podstatě ten jeho proslov nemá nic společného s láskou, ale s vážným sociologicko-ekonomickým problémem, který se sem plíží se stárnoucí populací světa.

+2/0
25.6.2014 20:26

K87a90t55e94ř45i28n71a 94K43a95š86p78a85r80o46v75á 5530899915332

Musím reagovat na poslední větu - pořizovat zvíře "kvůli dětem" ("nejlépe" ještě k Vánocům, za vysvědčení atd.) je největší nesmysl (mírně řečeno) - z toho jsou pak ty zástupy vyhozených omrzených psů a koček - v lepším případě do útulku, v horším rovnou na ulici :-/

+2/0
25.6.2014 21:08
Foto

P36e51t58r30a 52Ž75a36l71l62m71a62n84n38o11v22á 6606731428212

Tak tak... To je kapitola sama o sobě.

0/0
25.6.2014 21:23

Š40á64r76k75a 58M49a91t50y66á15š38o60v83á 1311215602639

naprostej souhlas...a pak nechápu páry,co si pořídí zviřátko a po rozchodu ho nechce ani jeden..:-/

+1/0
26.6.2014 6:50

T63i14n45a 24S75o95l68a71n43o25v26á 4117512442636

To, že někdo ví, jak to dotyčný myslel, ještě neznamená, že s tím souhlasí...

Kočky a psy na mráz hážou lidi celkem běžně. A taky je topí v pytli, dusí v igeliťáku, vyhazujou mimo civilizaci z auta, uvazujou drátem v lese ke stromu nebo je v teplotách nad 30 stupňů hned po narození odkládají v krabici k popelnicím, většinou v důsledku vlastní neprozřetelnosti (jéžiš, to štěně je nějaký náročný, případně kastrace je přeci fuj!!!). Je to křesťanské...? Papež možná nemluvil o opuštěných zvířatech z útulků - tím hůř, to ho mělo napadnout jako první, křesťana jednoho ušatýho!

No a pak jsou mezi námi tací, co děti ať již z toho či onoho - pro vás možná nepochopitelného, protože jste tu situaci nezažila - důvodu nemají a ti se s těmihle odstrkánky spárují, ať už se to papeži zdá nebo ne, protože jen ten nahoře ví, proč to tak zařídil. 

Zvířata ani lidi se nemnoží na základě poptávky. Bohužel pro nechtěná zvířecí i marně toužená lidská mláďata. Autorka o tom ví své, aspoň co se zvířeny týče - pravidelně při svých internetových aktivitách provádí osvětu a propaguje osvojování božích tvorů, co čekají, kdo se nad nimi smiluje, a nabádá k prevenci nechtěňátek. V tom jí rozumím určitě víc, než náměstkovi božímu. 

Sorry, ale jediný, co mě teď napadá, je "kdyste se vy a papež narodili coby Zvíře na Planetě Nadřazených Lidí, třeba byste  to líp chápali"... Neberte to, prosím, zle, jen mám soucit pro všechny tvory a dvounohost nepovažuju za privilegium ;)

+6/0
25.6.2014 21:17
Foto

P91e26t59r21a 95Ž85a81l54l92m36a43n30n95o66v33á 6346541798102

Díky, Tino! R^

0/0
25.6.2014 21:24

T10i19n77a 17S94o49l11a78n88o76v58á 4357492132866

Tak určitěěě... Kočko ;-)

0/0
25.6.2014 22:25

M25a29r38i94e 10P52o67k27o62r69n81á 9685354500

Já tedy dvounohost za privilegium považuji. Jednou jsem slyšela zhruba tento rozhovor: mladá dívčina se rozplývala nad svým psíčkem, jak moc ho má ráda, jak by pro něj i před auto skočila. Někdo se jí zeptal, jestli by tak třeba riskovala i pro něčí dítě. Řekla, že ne. Svého pejska miluje a co je jí po cizím dítěti. Kdoví co by ve skutečnosti udělala a co by udělali jiní. Já sama psa ani kočku nemám, necítím potřebu je mít. Na starosti, radosti a pomazlení mám houf vnoučat. Několik let se starám o svoje ovečky a jehňata, aby měli pěkný život a byli dobře zaopatření, mám je dokonce ráda, ale nesrovnávám je s lidskými bytostmi. Papež se obracel hlavně k těm, kdo z pohodlnosti žijí ve svých mamahotelích a své citové potřeby si uspokojí zvířecí náhražkou a rozhodně tím neřeší problémy zvířat z útulků. Jim se ale nechce převzít zodpovědnost za malého človíčka, není to moc pohodlné a vůbec to není tím, že by děti mít nemohli. Papež je duchovním pastýřem křesťanů a hlavně na ně se obrací. Nějak nevidím důvod, aby právě v této souvislosti řešil problémy opuštěných zvířat. Slogan: Kdo nemá rád zvířata, nemá rád lidi - mi připadá už otřepaný a docela hloupý. Používají ho pejskaři, když se člověk ohradí, aby ho ten jejich uslintaný pes na chodníku neolizoval. Mít rád zvířata totiž neznamená to cicmání se psem nebo kočkou. No to je jedno, stejně si nerozumíme, ale papeže nechte prosím na pokoji.

+3/0
25.6.2014 22:47

K47a57t91e76ř95i64n63a 91K17a81š14p11a46r80o74v13á 5580839935552

K tomu sloganu - dost často se mi stává, jak tak sleduji, jak se chovají lidi - že mám zvířata radši než spoustu lidí ;-) a také jak se říká, že se někdo chová "jako zvíře", tak si říkám - kéžby se k sobě lidi chovali jako zvířata... neznají faleš, neubližují z radosti a zabíjejí jen pro potravu, nikoliv pro zábavu jako dvounohý "pán tvorstva" jménem člověk Rv proto také nestavím lidi automaticky nad zvířata.

+1/0
25.6.2014 22:55

F63r46a18n35t51i15š98e66k 20S89m41u79t28n20ý 9636351212775

Trapné kecy a klišé. Asi jste ještě neviděla kocoura párat drápy metrovou užovku, požírat žábu zaživa, kdy mu ještě z tlamy kouká půl jejího živého těla s hlavou (předtím ji ovšem nechal tak půl hodiny běhat k vodě a těsně před únikem si ji zase přinesl), trhat a lámat kosovi křídla a bavit se tím, jak se plácá v kruhu...

To vše z cvičných důvodů a pro zábavu. Mističky má doma plné a přesto to dělá. Ano, můj kocour. Na tyhle akademické kecy panelákových zvířátkomilů jsem fakt alergický.

Pokud jste pomalejší (jak se jevíte), tak tím chci říct, že porovnávat svět a vztahy lidí a zvířat může jen úplný trouba a neználek.

+1/0
26.6.2014 0:02

Š56á36r89k60a 65M46a86t28y47á65š80o81v93á 1771195502559

myslím si,že nevíte, co všechno Kateřina dělá.. :-/

+1/0
26.6.2014 6:54

T90i93n55a 67S70o22l57a91n49o70v23á 4687652612646

Já jsem taky panelákový zvířátkomil a vím, čeho je kot schopen - loni v létě mi do bytu vletěl netopýr. Chudák, schytal to pekelně... :))

+1/0
26.6.2014 7:30
Foto

P49e32t72r26a 97Ž37a56l57l69m15a27n80n28o53v19á 6586851508102

Františku, dovolte mi vzít vás za slovo. Aniž to tušíte, vy sám jste se právě prohřešil proti svému vlastnímu nezlomnému přesvědčení a porovnal jste svět lidí a zvířat. Kocoura, kterého popisujete jste oblekl do pomyslných lidských kalhot, protože se mu implicitně snažíte přišít krutost a potměšilou zábavu z bolesti jiného. Pokud dovolíte, pokusím se vás vyvést z omylu. Kocour není člověk, který často jedná zlomyslně a krutě. Není ani lepší ani horší než člověk. Prostě je jiný. Krutost, kterou popisujete je tréningem lovu. Lovu, který je pro solitérního lovce jediným zdrojem obživy. Kočka není tvor smečkový a není možné tedy očekávat, že bude spoléhat na nějakou misku, na nějakého Františka, nebo na cokoliv jiného. Z genetického pohledu vašeho kocoura může kdykoliv nastat den, kdy žádná miska nebude a on, pokud nebude trénovaný, nic neuloví. Tedy zemře. To zdánlivé trápení a zábava, jak říkáte je tréningem zacházení s poraněnou a tedy nebezpečnou kořistí, která může kočku zranit a tím ji pro další lov paralyzovat a tedy ji zabít. Budete-li mít zájem se o tomto tématu dozvědět víc, ráda vám zapůjčím celou řadu odborných publikací. Na závěr bych se ráda pozastavila nad pohoršením, které projevujete nad krutostí a škodolibostí svého kocoura, zatímco opomínáte vysvětlit, proč jste nezasáhl a zjevné bezpráví netrestal, když jste kocourovo činění podle vašich vlastních slov "tak půl hodiny" pozoroval?

+1/0
26.6.2014 22:33

T23i79n29a 83S11o67l28a47n17o53v47á 4567342962246

Jak už jsem psala výše - znám několik párů, které se od zvířete dopracovaly k dítěti. Příroda a potřeba pečovat o něco živého si u párů, které děti mít mohou, zařídí, aby bezdětné nezůstaly. Takže nechme mladé holčiny s jejich jorkšíry dozrát, ono to dobře dopadne ;-)

+1/0
26.6.2014 7:24
Foto

P30e39t38r85a 76Ž39a92l65l98m20a11n17n39o20v31á 6276141198792

Marie, děkuji za příspěvky v diskuzi. Velmi respektuji váš názor a vaši volbu žít životem, který odpovídá vašim představám. Stejně tak však jiní mají právo volit, jak chtějí žít svůj život, pokud tím nikomu neubližují a nikoho tím neuzurpují. Co se týče papeže samotného, velmi ho respektuji, ale papež není jen pastýřem, papež je velice silná politická osobnost a jako taková je jistě připravená čelit názorovému nesouladu.

0/0
26.6.2014 22:13

T21i63n35a 52S52o42l96a69n37o19v61á 4607792332936

Hezkýýý... Kočka-aktivistka! 

Franta to zabil. Miluj bližního svého, ale jen dvounohého...? No Servus Kaiser, jak říkáme my ateisti :)

Až mi coby zástupce boží bude schopen vysvětlit, proč mi i reprodukční experti sdělili "pánbů s váma má asi jiný plány, bejby z toho nebude", dám mu prostor pro vysvětlení, zda má mnohostranná podpora opuštěných zvířat má nebo nemá smysl. 

Do té doby, Frantí: Kdo nemá rád zvířata, nemá rád lidi!! ;-)

+6/−1
25.6.2014 17:22
Foto

P56e93t38r56a 21Ž24a45l49l36m27a11n56n27o40v76á 6426251398292

Přesně! Díky moc, Tino! Přijde mi to podobně bolestně útočné, jako demonstrace známéno brněnského mnicha přezdívaného Havran před gynekologicko-porodnickou klinikou na Obilňáku (Brno). Má tam megafon a 3-5 řádových sester a  řve "Potrat je smrt!". Neuvědomuje si, že většina těch, co v tom špitále leží v bílých mundůrech a poslouchají ho jsou nešťastnice, které potratily a nic si nepřejí víc, než mít mimino.

+1/−1
25.6.2014 20:13

T86i44n19a 74S12o43l33a96n94o95v70á 4117482562596

Petro, to je ten slavný populismus, "krok s dobou", připadne "boj s nešvary" a politická korektost. Jak vidno, nevyhne se to ani nejdéle trvajíci korporaci planety. Osobně mě ani moc nepřekvapuje, že se po tom klouže i církev - jak jsem už mnohokrát citovala svého kamaráda: "Pána Boha mám ráda, ale ten jeho pomatený fanklub na Zemi mi leze na nervy." ;-)

+3/−1
25.6.2014 21:25
Foto

P86e37t69r20a 80Ž33a98l49l88m12a26n24n94o22v20á 6786831278642

;-DR^

+1/−1
25.6.2014 22:02

R92u73d69o58l29f 80M18e80n21š52í40k 6302406542775

Velmi dobře řečeno ;-DR^

+1/−1
26.6.2014 9:23

Z83u27z55k86a 69S19o15u21č19k35o23v40á 8175817102834

R^

Aj... snad papež nereagoval na můj psí blog, kde jsem napsala: " ... kdybych to věděla, pořídila jsem si místo tří dětí tři psy" ... bylo to míněno s nadsázkou, pane papeži ;-D;-D;-D

+7/−1
25.6.2014 15:35
Foto

P60e31t64r38a 94Ž92a63l10l60m61a51n89n68o76v58á 6846931648662

No teda! ;-D

+1/−1
25.6.2014 20:06



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.