Diskuse

Kočičí tetování aneb hrdost kočkomilova

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krááásná sbírka obrázků! :)

1 0
možnosti
Foto

no dlouho jsem u Vás nebyl. Troška starostí. Představte si, že já jako kočkař jsem se zařekl, že po dlouhých letech s kočkami už do domu žádnou nechci. Ne že neláska, ale cítil jsem se jako otrok. Tři roky bez kočky. Klid. A minulou neděli nějaký hovado vyhodilo malé koťátko do příkopu u silnice. Strašně tam mňoukala a já neměl srdce ji tam nechat. Takže opět v klubu. A mám dilema.

4 0
možnosti
Foto

Antoníne, naprosto chápu.:-) A vítám Vás zpět do klubu. R^ Teď je to koťátkové období, takže by bylo s podivem, aby člověk na nějaké to nebohé mňoukání z příkopu nenarazil. :-/ Je bezva, že jste ho zachránil, díky!! R^R^R^

0 0
možnosti

Zajímavé. Kočka mi přijde dobrý motiv, ale některé jsou fakt podivné.

2 0
možnosti
Foto

S tím souhlasím ;-D. Rozhodně nejsou všechna moje ;-D.

0 0
možnosti

Ano, my kočkaři jsme šílení :-D.

Osobně mi stačí to, že bych nějaké to cattoo mít mohla, a budu si (zatím?) pouze trénovat představivost.

Perfektní čtení, díky za něj.

2 0
možnosti

Nějak mi uniká obsah sdělení blogu. Nebo je to jenom glosa? Nebo posílení sebedůvěry tetovaných kočkami?

1 0
možnosti

Myslím že to je blog o tetování s kočičími motivy a jako takovej se mi líbil. Ale možná jsou tam nějaký skrytý úrovně, který jako prostej pobíječ much nevidím:)

4 0
možnosti

Tetování je užitečná věc, tedy hlavně na ostatních lidech. Hned vím, co si o nich mám myslet ;-D

7 0
možnosti

taky jsem nepřítel tetingu

1 0
možnosti

Super, až na jednu věc...

Nenašel jsem "kočky v pračce" :-)

2 0
možnosti
Foto

No to je jasné. Kérka je totiž velice osobní záležitost. Ta moje je jenom moje ;-).

2 0
možnosti

Pokud nejde o Maora či příslušníka jiného "primitivního" národa, je tetovaný člověk vždy podezřelý. Buď z toho, že jde o kriminálníka, nebo z toho, že je totálně zamindrákovaný a snaží se dodat si sebeúcty tím, že se takhle počmárá.

Barvěte si vlasy a nehty, blbněte s účesy i s oblečením - to vše je přechodné. Ale tetování je trvalé sebeznehodnocení.

4 2
možnosti

Asi ze stejné školy, jako teta Olinka, jenom jste zapomněl na feťáky a narkomany :-) a spíš bych řekl(vzhledem k množství potetovaných lidí), že jde u většiny prostě o módní vlnu, která přejde.

Já třeba jako trvalé sebeznehodnocení vidím zbytečné plastiky, každý to máme jinak.

3 0
možnosti

J40a57r77a 49R92a55n42k

4. 6. 2014 3:47

Klarko to je kouzelny blog, ve fitku pri sprchovani vidam ruzna tetovani, ale zadne z nich se nevyrovna temto.R^

2 0
možnosti
Foto

Taky mám.:-) Je v mém dubnovém fotomatiné, kdybyste se chtěla podívat...

2 0
možnosti