Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

hi! já bych to tipla na návštěvu cizího kocoura z okolí, který si to tam pře časem označkoval. i když my už to necítíme, kočky vědí

0 0
možnosti
KH

you made my day again :D sedim tu u pc, rvu smichy a rikam si, ze po tomhle clanku me dneska v praci jen tak nikdo nenas...tve :)

1 0
možnosti
Foto

Jen aby si ten nadpis Horst nevzal osobně :))

0 0
možnosti
Foto

Horst? Asi si sedím na vedení. :-) Pomůžete mi pochopit?:-)

0 0
možnosti
PC

Naši kočku nic takového nečeká, neb bydlíme v činžáku.  Ale - občas sedává s kuchyni u sporáku,  pohled upřený kamsi pod světlýkové okénko a divně mňouká...

Od mých 13 do 25 let jsme měli našeho prvního psa, rád sedával právě pod tím okénkem a díval se, jak se vaří... Odešel před 26 lety, ale občas jsme slýchali přeběhnout po linu drápkatý tlapky (to je nezaměnitelný zvuk pro toho, kdo měl psa), potkan to být jasně nemohl, žádné zvíře v té době v bytě nebylo. Je tam tedy duch našeho prvního pejska?

3 0
možnosti
Foto

Určitě! :-) Před dávnými časy jsem pracovala jako průvodkyně na kroměřížském zámku. Měli jsme tam ducha biskupa Kastelkorna, který zavíral dveře. Duchové jsou mezi námi! Ať žijí duchové! R^:-)

1 0
možnosti
LW

L42e38o 70W13o51l23f

15. 5. 2014 12:58

Vy, to vždycky napíšete takovou filmovou formou, že to mám hned před očima.

Ja už mám rekonstrukci domu za sebou. Kocour to prožíval podobně. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

To mě těší ;-D. Moc díky, Leo! Zdravím kocoura! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2267x
Před pár lety jsem opustila teplé, lukrativní místo v kanceláři, abych mohla založit firmu Česká kočka, která se primárně zabývá poruchami chování domácích koček a na e-shopu nabízí pomůcky pro jejich nápravu. Nově také organizuji vzdělávací akce pro kočkomily. Kočkaři jsou šílení. Píšu o nich a pro ně, o sobě a svých kočkách, aby nezapomínali, že sklenice je vždycky nejméně z poloviny plná. Přidejte se k České kočce na Facebooku a kupte si časopis Kočičí planeta! :)

Seznam rubrik

Oblíbené stránky