Diskuse

Léčba kočkou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kočkodýli jsou věrní a to ještě promyšleně. kdo tvrdí něco jiného, ví houby

0 0
možnosti
Foto

..."není nutné kožešinové tvory zabíjet, aby se jimi mohl člověk zahřívat." ... ;-D R^

... :-)

1 0
možnosti

R^Držíme palce, ať se brzy uzdravíte. Mám vyzkoušeno, že když je Dajce (dceři) špatně, tak u ní spí Terezka, a to vím jistě, že minimálně zůstane další den v peřinách. Jinak spí číčák se mnou.;-D

0 0
možnosti
Foto

Krásný článek,moc jsem se pobavila;-D;-DR^R^...jó...čičinky;-D

1 0
možnosti
Foto

Přestože kočky (čtyřnohé) moc nemusím, tohle jsem dojel až do konce.

Proti jazykovému ekvivalentu šlehačky není obrany.R^

0 0
možnosti

Je to dva roky, kdy jsem byl, tak nastydlý ( 2x antibiotika, včetně očí) a kočička první asi čtyři dny, kdy mi bylo hrozně pořád u mě ležela a pomáhala mi marodit. Bylo to hrozně milé od ní.

1 0
možnosti
Foto

;-D Nádhera! Nejlépe se totiž stoná s kočkou. R^ Ale hlavně přeju brzké uzdravení!!!!!

2 0
možnosti
Foto

Omlouvám se všem za blogovou pauzu a za tohle intermezzo. O kočičí komunikaci zase příště. :-) Zdravím domácí čičáky! ;-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2267x
Před pár lety jsem opustila teplé, lukrativní místo v kanceláři, abych mohla založit firmu Česká kočka, která se primárně zabývá poruchami chování domácích koček a na e-shopu nabízí pomůcky pro jejich nápravu. Nově také organizuji vzdělávací akce pro kočkomily. Kočkaři jsou šílení. Píšu o nich a pro ně, o sobě a svých kočkách, aby nezapomínali, že sklenice je vždycky nejméně z poloviny plná. Přidejte se k České kočce na Facebooku a kupte si časopis Kočičí planeta! :)

Seznam rubrik

Oblíbené stránky