Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak tady tak o těch kočkách čtu, někdy si myslím, že stejně jako dlouholetým soužitím víc a víc rozumím kočce (víc a víc ji nechávám být), tak i kočka víc rozumí tomu, že drbání na břiše, šimrání na pacičkách, tahání za ocásek..., jsou jen moje prapodivné projevy lásky. To je super!

0 0
možnosti

vždycky jsem byla nadšená tím, jak dokonale dokáže kočka vyslovit citoslovce: pchá! což bývá jedno z nejvážnějších varování

0 0
možnosti

Opět perfektní článek!Petro jste úžasná,vtipná a dokonale rozumíte kočkám.Výraz kočkonáš je geniální.Máte úžasný smysl pro humor a často mi vaše články připomínají laskavý humor Betty MacDonaldové.Neuvažujete o vydání knihy?Budu vaším prvním kupcem.Mějte se moc hezky a už se těším na příští pokračování.

0 0
možnosti
Foto

no Vas nej clanek. a sejdrove krabisko me rozlozilo na prvocinitele. Ze smartu srdicko nedam. Tak to napisu. Ja Vas miluju. :-)

1 0
možnosti

Poučné, ale zase tak vtipné, až jsem se málem kafem utopil ;-D;-D. Příště vš odložit stranou, když se čtou vaše blogy :-)R^.

2 0
možnosti
Foto

J24a94n61a 28M54a50j42o76v27á

14. 2. 2014 13:55

kockonas :-), kouzelné :-)

4 0
možnosti

Tyhle mňoukací tvorečky prostě nejde nemít rád.

Nějakej pes? Pche...

4 0
možnosti
Foto

Mě fascinuje, jak Micina doráží na malého, pomalu mu skáče po hlavě- a on se tomu chechtá a leze za ní. Ta mláďata prostě drží spolu:-)

1 0
možnosti

Ano, ano, mnohokrát jsem setřepával kočku, visící mi za zuby na ruce, jen proto, že jsem podcenil její předem zasílané výhružky. :-)

4 0
možnosti

poslouchejte pane, kam jste schoval svůj blog? všude to cvrliká a já se těšila, co u vás uvidím

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS