Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přečetla jsem si Vaše články v rámci akce "hlasujte pro blogerku roku" a jsem nadšená, jak vidíte i moje preferované zvířátko.:-):-):-)Můj hlas máte.

0 0
možnosti
NK

Další článek diskriminující kočky na IDnes:

Přitom jsou tyto kočky hravé a rády aportují. Povahu mají téměř psí a těžko snášejí samotu.

Zdroj: http://hobby.idnes.cz/ragdoll-kocka-milujici-lidi-ktera-se-v-naruci-uvolni-jako-hadrova-panenka-145-/hobby-mazlicci.aspx?c=A100807_114719_hobby-mazlicci_mce

0 0
možnosti
MS

Ženská, co jste to učinila? Jsem se na tu maškarádu podívala a usoudila, že ji musím mít, ale nemůžu:-(. Jsme dva+pes v majetku čtyř koček, které si nás adoptovaly. Víc zvěře fakt nezvládnem;-D.

0 0
možnosti
NK

To já mám políčeno na rangdolla. Ovšem vzhledem k potřebě společnosti budu muset počkat do důchodu :-(

0 0
možnosti
Foto

Proto je nejlepší mít doma kočku i psa:-)

0 0
možnosti
Foto

Trošku to upravím. Nejlepší je mít doma kočku a s jejím tichým souhlasem chodit za psy :-) (do útulku).  A pro autorku karma V

0 0
možnosti
Foto

Já bych chtěl mít doma kočku co se chová jako mikrovlnná trouba.

A Vám karmu za svěží styl.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

A můj pes zase občas kňučí tak, že to zní jako mňoukání:-P;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS