Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

super. akorát jste mě překvapila tím stříháním drápků. mně to připadá, jako by nám někdo ustřihl šešulku prstu. vím, že to řada lidí dělá, ale zdá se mi to vůči kočkám neuvěřitelně brutální

0 0
možnosti
RM

Velmi pobavilo před spaním ... myslím, že až se náš kocour bude dnes soukat k nám do postele, tak se budu při vzpomínce na vaše historky smát na celé kolo ;-D.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Rudolfe! :-) Zdravím kocoura!

1 0
možnosti
Foto

R^...no prostě kočičí máma:-)

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Díky, Jaromíre! Beru to jako kompliment ;-D.

0 0
možnosti
Foto

R^Nádhera, líbilo se to i naší tříbarevné Lindě:-)

3 0
možnosti
Foto

Moc pěkné povídáníR^:-)

1 0
možnosti
Foto

máte v té posteli veselo ;-D

2 0
možnosti
Foto

To teda máme, zaplať pámbu za to ;-).

0 0
možnosti

A já myslel po přečtení titulku, že je to blog o Horstu Haslbauerovi. Nebo opravdu je?;-)

2 0
možnosti
Foto

Vláďo, chovám se podobně, ač mám jen přezdívku KOCOUR. Mňoukat tedy umím líp jak kdejaký pravý kocour. Také na mě vytřeštěně kočky a kocouří zírají po mém zamňoukání, cože jsem to za kocouří obludu. Děkuji, Vladimíre, za upozornění na tuto výbornou kočičí blogerku!;-D Oběma vám - i zdejším diskutujícím - přeji dodatečně ZDRAVÍ a POHODU v tomhle roce 2014! A nejen 2014!

3 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2267x
Před pár lety jsem opustila teplé, lukrativní místo v kanceláři, abych mohla založit firmu Česká kočka, která se primárně zabývá poruchami chování domácích koček a na e-shopu nabízí pomůcky pro jejich nápravu. Nově také organizuji vzdělávací akce pro kočkomily. Kočkaři jsou šílení. Píšu o nich a pro ně, o sobě a svých kočkách, aby nezapomínali, že sklenice je vždycky nejméně z poloviny plná. Přidejte se k České kočce na Facebooku a kupte si časopis Kočičí planeta! :)

Seznam rubrik

Oblíbené stránky