Diskuse

Ruce pryč!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HR

Dobrý den,mám kočku Máňu,která se nechá jen hladit a nesnáší chování.Vposteli se mnou nespí.Svou lásku vyjadřuje tak,že se vykulí na zádíčka a snaží se chytat drápky za nohavice.Ale přijde na zavolání a chodí se mnou na procházky do lesa.Tak si myslím že mě má ráda,i když podle amerických vědců si prý kočka nikdy nevytvoří vztah s pánečkem a prý jen pozná jeho hlas.

0 0
možnosti
MM

Zajímalo by mě, na jakých pokusných objektech páchali páni vědci zmíněnou studii. Naše kočky využívají k mazlení jakoukoli příležitost. Jak sednu k počítači, mám na stole slečnu kočku. Tulí se tak, že nenapíšu ani čárku, šlape mi po myši, po klávesnici, strká mi vousy do nosu a do uší a zaplétá se mi do vlasů. Když lezu do postele, musím dát pozor, abych nezalehla dva minipsíčky a nějakého toho kocoura. Kočka už se v tu chvíli ukládá na poličce nad mou hlavou, co byla původně na knížky a skleničku na šláftruňk. Jeden kocour se mi opatrně vplíží pod cíp deky, druhý se rozplácne na mém hrudníku - tedy od pasu až ke krku, položí mi něžně přední drápy na tvář a vrní tak, že osoby nezasvěcené vyhlížejí tankový prapor. V noci se dusím - na krku mám kocoura. Manžel se chce obrátit na bok - nejde to, na zádech má kocoura. Psíčci samozřejmě migrují podle toho, u koho je zrovna větší teplo. A když se chci mazlit já, je to přesně jak popisuje autorka článku, jenže bez výběru. Prostě si ulovím nejbližší exemplář, poňuchňám a patřičně rozcuchaný vrátím :-) .

2 0
možnosti
IN

R^ ..... u nás podobně Kocour kdykoliv, Kočky jen když chtějí ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak třeba můj se mazlí jen se mnou a jen beze svědků. :-)

1 0
možnosti
JK

Jo, Líza, když se nechtěla chovat, tak se v náruči ostentativně dívala všude kolem, a Komár, ten našponoval přední, takže na stojícím člověku v podstatě seděl svisle. Ony kočky vědí, jak myslíme a co na nás funguje. :-)

3 0
možnosti
KH

u nas je pomer 2:1 v prospech mazlicu kdykoliv a nemazlicu nikdy :) i kdyz nemazlic nikdy se obcas taky necha pomuchlovat od muze ci jednoho rodinneho kamarada. ja jsem ve skatulce "ta zla baba, co mi vzdycky cpe tabletky, cisti usi, meri teplotu apod.", takze moc sanci nemam :)

3 0
možnosti

No my to máme podobně. Po posledním stříhání drápků (manžel stříhal, já držela), kdy kočka dostala regulérní hysterický záchvat, ke mně doslova ani nečuchne.

Naše čičina se mazlí na zavolání - tj předvolá si nás do postele,a nechá se tak dlouho drbat, jak se jí líbí.

Jinak je absolutně nenosící se, proto taky ten hysterák při stříhání drápků.

0 0
možnosti
Foto

Kikina je mazlivá, když se jí chce, to pak hučí jak waffky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 117
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2267x
Před pár lety jsem opustila teplé, lukrativní místo v kanceláři, abych mohla založit firmu Česká kočka, která se primárně zabývá poruchami chování domácích koček a na e-shopu nabízí pomůcky pro jejich nápravu. Nově také organizuji vzdělávací akce pro kočkomily. Kočkaři jsou šílení. Píšu o nich a pro ně, o sobě a svých kočkách, aby nezapomínali, že sklenice je vždycky nejméně z poloviny plná. Přidejte se k České kočce na Facebooku a kupte si časopis Kočičí planeta! :)

Seznam rubrik

Oblíbené stránky